The smart part

Hallådär!
Som jag tidigare har sagt så får max stå för den smarta delen här i bloggen till en början.

Är otroligt seg idag, förstår inte riktigt varför eftersom att jag har fått flera timmars sömn inatt. Men jag är just nu i skolan och har Engelska. Vi ska skriva en argumenterande text. Funderar på att skriva om könsroller i dagens samhälle eftersom att det är något som ofta tas upp. Eller kanske dödstraff- för eller emot. Nu kommer det en massa idéer, ska bara försöka se till att få ner det på papper.

Efter skolan så åker jag hem. Hade egentligen planer på att festa lite, men min kära mor har bett mig att vara hemma och ta hand om hundarna ikväll, så det blir nog det jag ska göra. Kanske träffar några vänner en stund, men vi får se hur det blir.

Har iallafall haft med mig digitalkameran idag till skolan, så bilder kommer nog upp när jag har kommit hem. Ni kanske även kan få se första dagens outfit.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete. Om jag lyckas skriva något bra så kan ni nog få ta del av det. ¨
Ciao/ Kim

Me and Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0