SVAREN AV MISS AND MR!

Dejtar du någon just nu? eller tycker om någon?
  • Kim svarar: Nej jag kan inte påstå att jag dejtar någon just nu.
  • Max svarar: Just nu dejtar jag ingen, men det finns väll ett fåtal jag skulle vilja dejta om jag ska vara ärlig.


Har du någonsin varit kär Max?

Nej jag har faktiskt aldrig varit kär! Jag har säkert haft små crushes på några, men inga stora som jag kommer ihåg. Och just nu kan jag inte se min som en stabil pojkvän, men det skulle säkert ändras om jag blev kär. Men som jag har sagt förut, man kan bli kär när som helst.


Vad har hänt med dina gamla vänner, de från haninge (söderbymalms skolan)?

Max svarar: Mina gamla vänner ifrån Söderbymalmsskolan har jag kvar några av. De andra anser jag är förortsbarn som inte vet vad världen gäller, och de lever bara i förorten och kommer aldrig ut därifrån och tror att de är skyddade där. Jag har aldrig varit så värst bra kompisar med dom men absolut så har jag kvar några, Sam har jag kvar och han är en av mina närmaste vänner, han är som en bror till mig. Sen finns det några till som jag ofta tänker på och som jag skulle vilja umgås mer med, men sen finns det dom som jag kan be dra åt helvete när jag ser dom för det sättet de behandlade mig på, och på det sättet som de ser på världen.


Är ni oskulder?
Hur många besökare har den här bloggen?
  • Kim svarar: Passar på den frågan. Besökare vet jag faktiskt inte, vet du Max?
  • Max svarar: När jag skrev att jag skulle svara på allt så menade inte jag de mest personliga frågorna så den första hoppar jag över, på den andra så skulle jag nog säga att medianen på denna blogg är 375 stycken läsare per dag, och cirka 180 unika läsare.
Hur länge har ni känt varandra?

  • Kim svarar: Oj, svårt men cirka 3 år. :)
  • Max svarar: Ja den här frågan var lite svår, men cirka tre år och livet ut ska det bli!

 

Max vad hände mellan dig och stefanie?

Det hände ingenting så det struntar vi i, det är mellan henne och mig.


Vad ska ni hitta på i sommar? :)

  • Kim svarar: Åh vad jag längtar. I sommar ska jag njuta hehe. Ska försöka komma iväg på en resa med kompisar också. Helst av allt vill jag till mitt favorit land Thailand. Men det lär nog bli att jag kanske åker till Grekland någon vecka eller så:) Annars så blir det en massa sol och bad.
  • Max svarar: Jag längtar jätte mycket till i sommar för att i sommar ska jag hem till mina rötter i Italien, där har vi ett hus på den Italienska Rivieran. Där ska den spenderas under två veckor med pappas sida av familjen. Och sen ska jag till Skåne med min mammas sida av familjen. Jag är ute efter en språkresa också, men det får vi se hur det blir med den. Sen ska jag försöka jobba så mycket som möjligt också för att ha en extra slant i fickan. Och förstås äta jätte mycket glass!


Svara ärligt, jag vill veta exakta mott på din och dins snoppstorlek. Ni är tvillingar, ni ser identiska ut. men hur är det med gurkan?

Haha att man ens kan få sådana frågor, det är ju löjligt?


Har du och din bror delat på en och samma tjej någon gån? trekant? om inte skulle du vilja prova?

Haha den här frågan var toppen! Nej jag och min bror har aldrig delat på en tjej men jag skulle nog inte ha något emot att ha haft sex med samma kvinna, det skulle bara ha blivit roligt.


Till Max: är det sant att du är Bi? & att en kille körde doggy juck mot dig och att du reste flagg?

Ännu en helt onödig fråga som bara bevisar på att den som skrev det inte har mognat till. Nej inget av det du frågade är sant.


Till Kim: hur har du legat med?
Kim svarar:
Pass:) Inte många, kanske inga alls!


kimpa, när kommer du till skolaaaan?
Kim svarar:
Imorgon, om tågen går:D


Till båda:
hur träffades ni/lärde känna varandra?

  • Kim svarar: Ett långt inlägg om det kommer. Men det började med att våra storasyskon var tillsammans :)
  • Max svarar: Kim har lovat mig och bloggen om att svara på det här med ett långt inlägg!


Till kim:
vad tycker du om jensen norra allmänt? är det "svårt" att hitta kompisar utanför den klassen man går i, och ja, vad tcker du allmänt?
Kim svarar:
Jensen är en bra skola, roliga lärare och så. Dock umgås inte jag med någon som går i andra klasser. Men det gör ju att man blir väldigt tighta inom klassen vilket är kul. Det hade ju också varit skitkul om man umgicks med andra också. Men i min klass är det nästan ingen som gör det. Och som sagt, skolan är bra. Det är superskönt med tiderna. Salarna är väl lite små, men det gör inte så mycket.


Till max:
vad tyckte du om nacka gymnasium? berätta allt om vad du tyckte om den, allt mellan himmel och jord!

När jag var på öppet hus på Nacka Gymnasium så tyckte jag att skolan låg perfekt och att den verkade lugn. Jag märkte redan från när jag gick in att det var trevliga elever och lärare som ville hjälpa mig och promota skolan på det bästa sättet och det respekterar jag! Dock så tänkte jag först att jag ville umgås med mina vänner som också skulle börja där så det tog likson över lite, om dom ville ville jag. Men nu har jag valt Jensen Södra och den verkar vara en bra och ganska mogen skola.


Till kim:
hur är det att äta på jensen norra? vilka åt man med dom första dagarna?
Kim svarar:
Vi får 35 kr om dagen för att äta. Vilket är jävligt lite. Men skolan har avtal med resturanger runt omkring så vi behöver oftast inte lägga till så mycket pengar, och ibland inge.


Är du eller Kim modell? I så fall hur blev ni det?´

  • Kim svarar: Jag är inte modell. Gick en visning för Lindex när jag var liten och för något år sedan tog en fotograf kontakt med mig och ville fota mig, så det blev av. Dock är jag inte med i någon agentur eller så. Snart kanske? who knows :) Min största dröm har alltid varit att bli modell.
  • Max svarar: Jag är absolut inte modell, nu vet jag inte varför jag svarade absolut men jag har aldrig kunnat tänka mig som en modell, fast på senaste så har jag verkligen tänkt på det och tyckt att det skulle kunna vara mitt framtids yrke, men man vet ju aldrig, jag kanske går på stan i morgon så kommer någon förbi och vill att jag ska skriva ett kontrakt med de? Man vet aldrig vad som kan hända.

Kim och Max, Du har ju bra kontakt med luciano, har du också kontakt med romina?

  • Kim svarar: Förstod inte riktigt vem frågan var till. Men jag har inte så bra kontakt med Romina. Vi skulle väl hälsa om vi såg varandra :)
  • Max svarar: Eftersom att jag levde ihop med Romina och Luciano så har jag ganska bra kontakt med de båda, men jag har nog bäst med Luciano. Jag och Romina kommer nog alltid ha en lite speciell relation till varandra.


Kim, gillar du att basta?
Kim svarar:
haha kul, ja förfan. Basta är nice.


Hur många ''Unika läsare'' har ni per dag ?

  • Kim svarar: Max, har du någon aning?
  • Max svarar: Jag är inte säker, men det bror på hur många besökare vi har varje dag också, men runt 180.


Känner någon av er en kille som heter Timmy Tessmo ? Jag har bara honom på facebook och tkr han är väldigt snygg, hur är han i verkligheten ? Snälla svara vill verkligen veta.


  • Kim svarar: Tyvärr inte!
  • Max svarar: Honom känner jag faktiskt, eller känner och känner! Men vi firade nyår för några år sen för att hans pappa känner min pappa. Timmy är en skit skön kille som är väldigt rolig och trevlig. Eftersom att han är en Italienare är han en charmör "hehe".


Varför började ni blogga? hur länge har ni varit vänner? och 5 snabba frågor till er båda :)
is glass-mjuk glass
mössa- basker
kavaj jacka- dunjacka
liten-stor
billigt men ganska fint-dyrt men jätte fint

  • Kim svarar: Jag har ju haft min andra blogg väldigt länge. Jag och Max började prata lite en dag om bloggare och kom då på att en blogg som både drevs av en tjej och en kille skulle passa asbra i bloggvärlden. Så därför började vi. Vi har kännt varandra i drygt 3 år tror jag.
is glass-mjuk glass
mössa- basker
kavaj jacka-
dunjacka
liten-stor, haha vad menar du här?
billigt men ganska fint-dyrt men jätte fint (make it work, som man säger! )

  • Max svarar: En dag så fick jag panik för att jag kände att jag ville uttrycka mig i skrift, då skrev jag till Kim att vi skulle starta en blogg och det gjorde vi! Vi tyckte att blogg världen behövde fräschas upp lite.
Is glass-mjuk glass / mössa-basker / Kavaj jacka-dunjacka / Liten-Stor, hur menar du? / Billigt men ganska fint-dyrt med jätte fint. ( håller med Kim, make it work! )


Till båda:
- hur lång är du?
- kan du videoblogga någon gång? :)

  • Kim svarar: Jag är omkring 1.70 :) haha, jo det kanske jag kan.
  • Max svarar: Jag är också omkring 1.70! Absolut kan jag det.

 

Max, berätta hur din drömflickvänn är och ser ut. Om du fick välja själv hur hon skulle se ut och hur hennes personlighet skulle vara alltså?

Den här frågan kan jag tyvärr inte svara på ifall att jag skulle såra någon, men jag har nog ingen speciell dröm kvinna. Men hon ska vara kreativ och rolig.


Max- är de något ja inte vet om dig mongo?

Den här frågan vet jag är ifrån Fanny Lindqvist och det är mitt cp, min homie och min bitch. Ni hör ju själva hur det är mellan oss! haha :)


Max, vill du gifta dig med mig?

Absolut.


Har ni haft sex med varandra? :)

  • Kim svarar: höhö, nej!
  • Max svara: Nej!


Max, är du en partyprisse eller mer en lugn hemmakille?
Hur många seriösa förhållanden har du haft? :)

På den här frågan måste jag nog säga att jag är både, ibland partyprinsen och ibland kan det vara skönt att vara hemma killen! Jag har haft 0 förhållande, så räkna ut det du.


Max, finns de nån tjej du skulle kunna tänka dig men känns svår att få?

Räknas Adriana Lima?


Max, skulle du bli tillsammans med din tvillingbrors tjej om hon blev kär i dig mitt i ett förhållande till honom? ;) (tjejen är megan fox :D)

Om han bara var ute efter att ha sex med henne så hade det nog varit okej, men om han var kär så hade jag bett henne dra åt helvete! Familjen går alltid först.


Vart bor ni om jag får fråggga ? ;)

  • Kim svarar: Jag bor i Enskede och en bit från Västerhaninge.
  • Max svarar: Jag bor i Nacka och i Haninge.


Vad gillar max för slags flickor? :) till er båda

  • Kim svarar: Antar att du menar pojkar för min del. Stil är så jävla viktigt så det finns inte. Jag är tyvärr superkräsen. Kläderna ska vara snygga. Oftast lite mer mörkhåriga killar med markerat ansikte. Kindeben, käke och sådant är det snyggaste som finns. Vackra ögon, färg spelar inte så stor roll. Chuck Bass är väl lite av en drömkille.
  • Max svarar: Jag gillar allt, bara de ser bra ut och de måste ha stil! Stilen är super duper viktig. Jag skulle aldrig kunna tänka mig en tjej som går runt med adidas sneckers eller något i den stilen. Min dröm kvinna är nog lite av en riktigt kvinna, hon ska våga ställa och styra. Sen gillar jag tjejer som har fina drag i ansiktet och de måste ha världens underbaraste personlighet annars så går de bort! Sen tror jag att ni också vill veta vad KIM tycker att jag gillar för tjejer, visst skulle det vara spännande att höra?

 


Kommentarer
Postat av: anonym

MAX, känner du lissi?

2010-02-23 @ 08:54:04
Postat av: Anonym

från handen

2010-02-23 @ 09:00:41
Postat av: Max Pisano

Ja jag känner henne, hurså?

2010-02-23 @ 19:32:30
Postat av: Anonym

såg 1 bild på er på facebook. visste inte att du gjorde det.

2010-02-24 @ 07:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0