Sunday

Nämen hej!
Vilken jäkla kväll det blev igår..
Först var det tjejmiddag för att fira Natta, sedan åkte vi på fest i Nynäs. Det var bra musik och glada människor. Mycket deeptalk med Anso som kom med på film, även annat pinsamt snack om bratz dockor filmades ovetandes. Anso hade tänkt att åka hem själv, men när vi andra tjejer skulle gå till tåget så blev det lite tjafs för att jag inte ville att hon skulle åka själv så sent, tillslut övertalade jag henne, så hon följde med mig. Vi kom hem vid två tiden, åt en massa chips och drack cola. Myspys. Somnade direkt när vi hade lagt oss under våra täcken.
Anso skulle åka "skyview" på globen, så vi var tvungna att vakna halv 9, inte lika kul.

Så jag är jätte seg nu. Har försökt sova, men det går inte.

Anso och jag

Nathalie och Carolina

Carolina och Anso

Hörs latero/ Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0