Saturday

Hej allihopa!
Hoppas att ni hade en bra fredagskväll.

Det blev ingen fest i slussen, men det slutade med en fest som var mellan skanstull och medborgarplatsen. Det var iallafall ganska lugnt och inte direkt någon röj fest, vilket faktiskt var ganska skönt. När vi skulle hem så stötte jag även på min storasyster vid tunnelbanan, vilket var lite komiskt eftersom att vi nästan aldrig har stött på varandra ute.
Sov hos Jasmine, som bor i Vällingby, och dit kom vi runt 3 tiden skulle jag tro :)

Imorse så gick vi ner till vällingehus och åt brunch, fläskfilé satt faktiskt ganska bra. hehe.

Måste nästan börja fixa mig snart igen. En tjejkompis fyller år och ska ha tjejmiddag, kommer nog bli supertrevligt.

innan jag drog hemifrån

På söder

Jasmine körde lite tyngdlyftning

Bilden är liten, men försök se Andys korta fingrar. haha!

Glada Sofia


Det får räcka. Kameran följer med ikväll igen. /Kim


Kommentarer
Postat av: emeliy

hej jag undrar,



har det någonsin varit nåt mellan er ?



bor ni ihop ?



pusss :)

2010-02-07 @ 01:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0