M'S HERE!

Hej alla!
Idag har det verkligen varit en ta det lugnt dag och bara go wite to flow!
Jag vaknade och skrev i bloggen och jag har fortfarande kvar den känslan att jag vill skriva skriva skriva!
Jag känner för att skriva exakt hela tiden, det känns så underbart bra!
Det finns många som gillar att skriva ner sina tankar, och förut så köpte jag faktiskt en skrivbok som jag kunde skriva allt som jag kände.
Det slutade med att jag började skriva ner mina kärleks sms-konversiationer med en underbar tjej som heter Johanna Kymmer, det var liksom ett sätt för mig att behålla det i hjärtat men det var ett tag sen faktiskt!
Hon bor i Västerås så allt hade blivit lite komplicerat, det förstod jag inte till en början men sen så började jag fatta det, men det tog en tid!
Men jag ska inte börja berätta om mitt kärleks liv för att, vi kan väll säga att det är KAOS.
Jag vet liksom inte vad jag känner för någon längre, det är lite knäppt!
Det kanske finns de som undrar om det är något på gång mellan mig och min gode vän Kim, men nej det är det inte kan jag svara på den frågan!
Kim är liksom som min andra halva (även fast jag har en tvilling), vi har alltid klickat rätt åt det positiva hållet!
Det var jag och kim för två år sedan, det här var nog den första bilden på oss!
När min storebror fyllde 18 år, mamma är bredvid också!
Jag Kim och Milad the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0