M'S HERE EFTER EN LÅNG DAG!

Hejsan de få bloggläsare vi har!
Hoppas att allt är bra med er för att med mig är det toppen, förutom att det är lite kärleksproblem..
Men vad är kärlek egentligen? Det ska jag skriva om lite senare när jag har fixat mig och tvättat bort det lilla sminket som Paulina ( Paow.se ) sminkade på mig idag, HA!
Jag vaknade upp runt tio tiden när min mamma kom och väckte mig för att jag skulle upp och städa min garderob och vara lite med småkusinerna och busas lite med dom innan jag skulle iväg på träning!
Träningen var på min pappas gym Najadens Fitness Center och det var ett stenhårt pass med 22 spelar ifrån mitt lag som kämpade som bara den och många gav upp, så jag skulle nog vilja se lite mer kämpeglöde ifrån deras sida!
Efter träningen så kände jag mig tvungen att sola för jag var en liten blekis, ännu mer HAHA!
Men men vad ska man göra när man lever i Sverige på vinter, det är inte kul!
Men iallafall sen så sprang jag till bussen för att gå hem och snabbt som bara den fixa mig för att sedan åka in till stan för att vänta på Stefanie ( ohstefanie.devote.se ) som jag skulle möta upp först, inte till min stora förvåning så var hon cirka 15 minuter sen, menmen vad ska man göra, Girls are Girls!
Sen när jag mötte upp Stephanie så väntade vi bara på Paulina ( Paow.se ) och Dennis ( Dennism.se ).
Jag hade aldrig träffat Dennis förut så visste inte hur han var som person, men det visade sig att han var en jätte snäll kille som var väldigt trevlig samt underbar!
Sen efter bion, jag kommer inte ihåg vad den heter.. Men den SÖG helt enkelt!
Iallafall efter bion så gick vi till Cafe60 och jag tog en Chailatte och en morotskaka, och jag och Paulina tävlade om vems kaka som var godast!
Konstigt nog så var det samma kaka, men hennes smakade mycket bättre! Det var lite konstigt faktiskt!
Och nu är jag hemma och väntar på att få bilderna ifrån idag av underbara och söta Stephanie! MVH MP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0