MILITÄR KAVAJEN!





Den här kavajen betyder väldigt väldigt väldigt mycket för mig för att det är min Nonnos ( farfar på italienska ) och den hade han när han gjorde sin militär tjänst under andra världskriget eller strax där efter!
Den kan se helt ny och fräsch ut, men om man kavlar upp både ärmarna så kan man se att det är lite svettigt, alltså beviset på det är att det är bruna sträck. Och när jag tänker vad min farfar gick igenom med de känner jag mig jätte stolt och nöjd med att Gud gav mig den familj som han gav mig.
Jag fick jätte bra kommentarer om den här när jag hade på mig den i lördags kväll när jag var ute och festade oh det kändes jätte kul, och för varenda person så sa jag samma sak och berättade hela historien.
Det kommer vara ett av mina favorit plagg i vår, den kommer ni får se mycket av!

MVH MP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0