MAX - LÅNGT INLÄGG

Hejsan alla ( eller ännu är det inte några men ge oss en tid bara ) !
Jag är då Max Pisano och jag är ett år yngre än Kim, eftersom att jag är det så blir Kim den vuxna här.

Jag är född den 12 Oktober 1994 på BB på Södersjukhuset, jag fyller 16 år detta år och då får jag börja övningsköra ( Jag vet inte om jag är mogen för det ännu ), den som sitter bredvid mig får nog ha skydd på hela kroppen eftersom att jag aldrig har varit en motorkille som har gillat häftiga bilar och så, jag har nog alltid gillat kläder och färger mer.
Jag bor i Vega som ligger i Haninge med min pappa och Östra Orminge som ligger i Nacka med min mamma.
Många frågar om det inte är en lång bit att åka, men för mig är det inga problem eftersom att jag har bytt varannan vecka sedan jag var sex år gammal.
Många frågar om jag trivs bättre i Vega eftersom att jag har många av mina vänner där, men för mig så njuter jag lika mycket att vara på båda ställena och kommer nog aldrig släppa min familj på ena stället.
Det var då den tråkiga delen, nu till mina mål och drömmar.
Som person är jag galen och rolig, och ibland lite för knasig som mina vänner kan säga, men det var nog på det sättet jag och Kim klicka så lätt eftersom att vi båda gillar samma saker och vi blir iritterande på samma saker. Jag försöker ofta spela clownen med vänner men sen när det är vuxna i bilden så mognar jag till.
Ibland kan jag se mig själv som så mycket äldre än bara 15 år, eftersom att jag kan argumentera på ett vuxet sätt utan att "hugga" till och försvara mig i diskutioner.
Det ända som jag är rädd för är att något ont ska hända min familj, vissa kan vara rädda för spöken eller ormar, men det är min stora rädsla.
Jag skulle nog kunna säga att jag är något av en citat-människa, jag älskar citat så det kommer nog bli en hel del citat från min del här på bloggen.
Min dröm är att jobba inom modevärlden, att få vara chef redaktör på Vogue Magazine i New York och att alla ska veta vem jag är, om någon hör namnet Max vill jag att dom ska förknippa det med mig. Men det är ju bara mina drömmar och man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.

Jag kommer inte bara skriva om kläder, jag kommer också att skriva om en världssak.
Nästan alla människor som åker tunnelbanan eller buss läser tidningar.
Jag tycker att det är viktigt att folk ska kunna uttrycka sin känslor och ord om det som står i tidningen eftersom att det är vardagen.
Jag kommer också att diskutera människor ( kommer aldrig nämna personens riktiga namn! ) runt omkring mig som kan säga saker som jag inte gillar eller saker som jag gillar.

Det är viktigt att kunna skriva ner vad man tycker och tänker om allt och alla. MVH





Kommentarer
Postat av: johanna

första tanke: fan vilken mogen kille!

2010-02-04 @ 16:27:51
URL: http://jowhany.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sjuuuuukt snygg maxipaxi!

2010-02-05 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0