Luciano skriver

Hej Kim & Max! Har ändrat massor som ni ser, ska fixa en fräschare header också och försöka fixa på sidmenyn med textstorleken, hittar inte hur man gör det på eran stilmall.

Istället för att i varje inlägg skriva "/ Kim eller / Max" så trycker ni på infoga bild ikonen och väljer antingen / Max eller / Kim beroende på vem av er som skriver inlägget. Simpelt & fräscht! Har lagt upp på era två översta tidigare inlägg som exempel. Skrolla ner och titta, fråga mig om det är något ni inte förstår.

Nu ska jag sova, godnatt alla läsare! Fortsätt läsa denna blogg!

Puss!



Fråga mig inte vad jag gör på bilden, den är tagen i fredags på min kompis Johans 18-års fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0