Kim- långt inlägg

Hellu våra läsare som ännu inte existerar. Men det kommer, det kommer.
Vill bara komma igång lite själv först och berätta om lilla jag (som är äldre än max)haha.

Jag heter Kim, och är tjej (viktigt att komma ihåg). Är född 10 september 1993 och fyller alltså 17 det här året. Pluggar Media journalistik på Jensen norra inne i stan, stockholm alltså. Bor i Enskede med min far och ute i västerhaninge med mami. Måste nästan säga att jag trivs bäst i Enskede för att det är närmre stan, jag är nog mer en stadsmänniska.
Så nu vet ni allt det tråkiga om mig.
Okej, mer om mig. Vem är jag som person?
Mina vänner skulle nog beskriva mig som knasig, galen och knäpp. Och det stämmer nog in ganska bra. Jag är ofta väldigt glad av mig och försöker skämta till vardagen. Om folk tycker att mina skämt är roliga är väl en annan sak. Men jag tror att antingen så hatar man mig eller så älskar man mig. Hoppas väl att ni ska älska mig, hehe!
På helgerna så brukar jag nästan alltid festa och umgås med vänner. Att vara ensam är det absolut värsta jag vet. En mening som jag ofta drar till med är "Jag och ensamhet funkar liksom inte ihop" och det är ren fakta. När jag är ensam så börjar jag tänka mycket och ja, blir bara allmänt ledsen. Eller så sitter jag och är rädd för att någon tjuv ska komma, men det är en annan sak. haha.
Jag är singel. Kan slänga in ett litet tyvärr där också. Jag vill ha pojkvän. Nog om det.
I framtiden, vad gör jag då? I mina drömmar så är jag väl modell. Flyger runt i hela världen med ett hektiskt schema och är väldigt framgångsrik. Min lägenhet kommer vara i new york, med Max. Fast jag kanske ändå borde vara lite realistisk? Vill iallafall jobba inom mode, för det är det bästa jag vet. Jag vill att folk ska veta vem jag är, men vem vill inte det?

Jag kommer iallafall blogga om allt möjligt. Först och främst ska jag försöka slänga in outfits väldigt ofta. Kommer även skriva om känslor, fester och killar. Ja allt mellan himmel och jord.

Lite random bilder:





Kommentarer
Postat av: Anonym

fräsch brud

2010-02-05 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0