ITALIEN!

Om en liten stund så åker jag till Italien, jag har det lite stressigt nu med att hinna packa klart det sista, duscha och allt annat man måste göra innan en resa!
Som sagt, jag åker med pappa och Simon och vi åker till Cortina som ligger två timmar ifrån Venedig.
Jag åker idag och kommer hem på måndag kväll/natt jag vet inte ännu faktiskt!
Vi ska ta det lugnt och åka skidor och bara njuta av solen!
Imorgon ska det bara vara två minus grader, hur skönt som helst!

Men nu ska jag fixa resten och börja fräscha upp mig lite!
Skriver så fort jag kommer hem och hoppas att ni läser på tisdag, för att då kommer jag skriva om allt som har hänt under resan! Kissies
 
 
 Haha that's me, när jag är normal!
Jag älskar min familj mest i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0