home alone

Kom hem för någon timma sedan skulle jag tro, men det känns som tio minuter sedan. Konstigt hur tiden kan gå så fort även fast man inte har haft speciellt roligt. Känns som att tiden alltid går extra fort när jag inte vet hur jag ska spendera min kväll, och helt plötsligt är det för sent så har jag inget att göra. Men det är verkligen inget fel med hemmakvällar. Myskvällar är något av det bästa jag vet faktiskt, men med sällskap. En famn.

Tänkte att jag kanske ska skriva min och Max "historia" inom några dagar, kanske redan idag. Det  kan vara roligt att läsa, eller? Max har ju redan skrivit lite smått. Men tänkte berätta hur vi lärde känna varandra och så.

Ska försöka slänga upp lite normala bilder från dagen, det blev kanske lite för många oseriösa bilder. Men sådant kanske också är roligt att se på ibland?
Ska se vad jag hittar.

"Dagens outfit". Skjorta från GinaT, skinnvästen är också därifrån. Sedan tog jag faktisk ett gammalt band och hade runt kragen. Om ni tycker att detta är helt ointressant, så säg till.



Ja lite halvflummiga bilder. Menmen. /Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0