HEY YOU, YEE YOU!

Den här dagen har varit rättare sagt en rolig och trevlig dag, även fast jag har tränat har den varit en ganska rolig dag och jag kom precis hem efter att ha varit på fest, eller om jag ska vara ärlig på TRE olika fester på en kväll, vad tycker vi om det? Jag tyckte att det var perfekt!

Men nu struntar vi i det. Nu vill jag veta vad ni ska ha för er på alla hjärtans dag?
Även fast det är en vanlig dag enligt mig, jag tycker att Sverige tar efter för mycket länder och inte skapar egna tradiotioner!
Jag ska iallafall vara med min kära bäste vän Kim, som också är min bloggvän! Vi ska kolla in bio och fira att vi är singlar, kan man göra det? Hihi.
Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Puss och godnatt.

En liten söt bild ifrån igår som jag tycker är värd att vara med här!

MVH MP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0