Hate this part

Hej, Kimpa här.
Jag är..... sjuk. Fortfarande. Hemskt är det. Slutar aldrig nysa och huvudvärken vägrar försvinna.
Jag blir lite deprimerad när jag är sjuk, jag känner mig så ofräsch även fast jag duschar gång på gång. Dessutom får jag ångest för allt jag äter eftersom att jag inte rör på mig. Jag vill gymma, och samtidigt som jag skriver det så undrar jag vad för person jag har blivit. Jag som var den slöa personen för några veckor sen har helt plötsligt blivit någon som helt plötsligt nästan mår dåligt av att inte gymma.
Helgen börjar även närma sig, och jag är rädd för att jag inte kommer hinna tillfriskna. Men jag hoppas på det bästa.

Ska fortsätta vila nu. OCH jag ska skriva om hur jag och Max träffades, när jag är frisk. Orkar inte riktigt tänka just nu. Men don't worry Max, det kommer :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till Max:



Berätta om dig och Linn :) Tyckte ni passade otroligt bra tillsammans.

2010-02-18 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0