GODMORGON!

Jag vaknade precis och mitt hår står åt alla håll! Inte roligt inte roligt! Känner mig som djungel George som jag visade förut, haha!
Igår kväll hos Oscar var lite segt i början för att det var korvfest i början, men sen när det kom tjejer så blev det fart på alla kan man lite lätt säga.
På festen så var det mycket roligt folk och jag lärde känna nya människor väldigt snabbt, för att jag brukar inte ha så svårt med det. Jag tror att det bara gäller att vara social och framåt.
Prata hellre med dom du inte känner än dom du känner, det skapar mer kontakter och mer vänner. Vem vet, det kanske finns en framtid med någon av de?
Idag ska jag gå upp nu och äta frukost sen göra mig färdig för mitt styrkepass på gymmet med mitt lag.
Det kommer bli jävligt roligt och det här är den fjärde lördagen vi gör det, så det blir jävligt roligt!
Vi tränar på Najadens Gym för er som vill veta.
Ikväll blir det en lokalfest i Årstaberg, eller fest och fest. Det kommer nog cirka 15-20 personer dit, så får väll gå runt och mingla lite med dom ;)
Alla bilder ifrån igår kommer upp under dagen!
Så här ser jag ut nu..

MVH MP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0