FALSKA MÄNNISKOR!

Falska människor är något som absolut inte ligger högt upp på min favorit lista.
Jag förstår inte vad människor får ut av att skriva eller säga massa onödiga saker? Är de avundsjuka? Eller är det bara dåliga människor?
Jag tror att det iallafall kommer fram till slut om någon har ljugit eller om någon har kommit på något bara så, ifrån luften kan man säga att det kommer ifrån!
Jag skulle aldrig vilja skada en människa, skulle du? Visst det finns många sätt att skada människor på, men att skada dom genom att sprida ett rykte eller gåbakom ryggen är nog det värsta som finns, iallafall inom en vänskaps krets.
Vad får man ut av att ljuga? Ingenting enligt mig, helt onödigt och man kan såra många av ett litet ord. Eller så är det någon som kommer på något bara för att ha något att säga.
Men om personen som snackar skit säger att han gjorde det för att skydda någon är det värre, för han vet ju egentligen inte hur det är? Han har inte pratat om det?
Jag kan inte direkt säga att jag riktar in mig till någon speciell, men jag har själv upplevt det.
MVH MP


Kommentarer
Postat av: Krissemissen<3

håller med

2010-02-18 @ 06:32:39
URL: http://krissemissen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0