DRÖMMER MIG BORT I KÄRLEKEN!

Hej sötisar! I dag så har jag varit i skolan och tagit det lugnt men WAOW vad den här dagen har sussat förbi, den har gått så fort så jag knappt kommer ihåg vad jag har gjort! Men skolan var iallafall lugnt och jag hade har inte gjort så mycket idag faktiskt, bara tagit det lugnt och lyssnat på vad lärarna har att säga och vad de enligt skolplanen måste lära ut, allt är inte roligt men det har jag lärt mig att leva med!
Men nu till min dagdröm! Idag så drömde jag om att jag skulle se världens sötaste Kenza (fråga mig inte varför men det är min drömkvinna! ) och så går jag med Bajram på stan, och vem tror ni inte att jag ser!?
KLART SOM FAN ATT DET VAR KENZA jag såg, när jag såg henne så stoppade mitt hjärta och jag liksom vände mig om till Bajram och bara viska i hans öra så snabbt attt jag inte hörde vad jag själv sa egentligen..
Visst hon är en vanlig tjej, men har ni sett hur hon ser ut! Plus att hon är en kändis, så det så!
Så min dag har varit ganska bra :)
Och imorgon så bär det av mot ROMME! Är det någon av er som ska dit imorgon så hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Max. jag kanske ska till romme imorgon! :) / lovisa

2010-02-23 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0