DEN HÄR HELGEN!

Hej!
Blogg.se har varit jätte konstig i helgen så har inte kunnat skriva så mycket men jag kan berätta lite vad jag har gjort. I fredags var jag med Bajram, Simon, Luciano och Sacki och kollade på bio, vi såg den nya med Leionardo De Caprio.
Den heter Shutter Island och den var ganska bra men lite svår att förstå!
I lördags så var jag hemma hos Bajram och kollade fotboll men det kom lite mer folk så det blev väll lite som en fest, tvillingarna Röse fyllde år så vi firade tvillingen Simon för att Stephanie inte kom upp.
Men nu kommer det upp två bilder ifrån helgen. Det kommer mer så fort jag fått alla! Puss'


I fredags, jag och Sacki!


I lördags, Josefine jag och Luciano.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon heter isabell :P

2010-02-22 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0