Continue

Hur fortsätter man efter detta då?
Kanske borde jag börja med att dela med mig av lite smaskigheter från min garderob? Eller visa alla mina vänner för er?
haha nja vet inte riktigt.

Som ni kanske vet så har stockholm fashionweek precis tagit slut, och jag har haft mer koll än vanligt detta år. I måndags så var jag även på Cheap mondays öppna visning.
Några trender som verkar vara väldigt starka i vår är Luvor, harembyxor, oversize kilklackar och kavajer. Även mycket skinn och läder. Kanske ingen riktig nyhet direkt? Sen får ni inte heller glömma viktiga detaljer på kläder, more is more. Det absolut hetaste enligt mig just nu är klumpiga skor. Platå och hög klack. Det ska se ut som man går runt med klossar på fötterna. Sjuk smäxigt.
Men jag tänkte bjuda på lite backstage bilder från:
http://sonnyphotos.typepad.com/sonny/










vill inte bomba med bilder. Så dessa får räcka för nu.
/Kim

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskar klumpiga skor jag med!

2010-02-05 @ 15:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0