ALLA SINGLARS DAG!?

Vart jag än har gått idag så ser jag kärlek åt höger, vänster, bak och fram! Till och med över mig! Under mig så var det ju min kärlek till mina vackra kängor, men det är en annan saga..
Eftersom att jag inte är kär så kanske inte jag kan få samma känsla som alla andra? Men jag tycker fortfarande att alla hjärtans dag är så överskattat. Är det någon som håller med mig?
Det var nog Amerika som började med det här men varför ska Sverige ta efter och börja med det här när det kan skada många som inte har någon flickvän/pojkvän att fira med?
Jag tycker att Sverige ska starta en dag som heter " alla singlars dag", så det kan bli lite av en dag på året som man då firar att man är singel och bara kan leva sitt liv så sitt eget sätt utan att någon säger till vad man ska göra eller inte göra. Jag säger inte att jag är emot den här dagen, för vem vet jag kanske blir kär imorgon? Då kommer jag nog uppskatta den här dagen mer och då kanske jag kommer njuta mer av att vara en och samma person. På biografen idag t.ex, Jag och Kim sitter i mitten av mitten av hela salongen och alla runt oss är "turtorduvor" eller kärlekspar ifrån långt tilbaka! Sen kommer Kim och jag och sätter oss där och håller inte om varandra på något sett alls, då helt plötsligt kollar den äldre damen bredvid på mig och hon tror att jag är dum i huvudet!?
Vad har hänt med allas sympati för andra människor? Alla behöver väll inte vara kära?

Jag är 15 år och fyller 16 år, vem säger att jag ska bli kär nu? Visst det är säkert jätte skönt att vara kär men jag ska leva minst 70 år till hade jag tänkt. Om man tänker efter så är det ganska långt tid, eller?

Men det var bara lite hur jag tänkte angående den här dagen, sen finns det nog många som håller med mig, och sen finns det de som är emot det jag säger, och jag respekterar det för att jag vet att jag nog själv kommer bli helt förtrollad eller "Carried away" som de säger i Sex And The City. Och jag längtar tills det slår till.

                     
                                 Max Oliver Giovanni Pisano, jag vågar sticka ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna skriva om hur du och kim blev vänner/lärde känna varandra? det vore kul! :)

2010-02-17 @ 17:53:21
Postat av: Jennnifer

MaxMaxMax..

Måste bara få säga att jag tycker du är så cool,

som har din egen stil,

vågar gå din egen väg &

verkar va en väldigt skööön person :) heheh..

PEACE

2010-02-19 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0