Sommar

Jag har mått så bra i sommar. Och även mått dåligt. Men det har ändå varit den bästa sommaren på länge. Jag har dock fortfarande inte badad här i Sverige förutom i en pool. Rhodos var mer än underbart. Jag har träffat många fina personer denna sommar. Jag har även burit kanske aldeles för många långklänningar och lite glömt bort mina kära kängor som är så snyggt till jeansshorts, men dom ska användas innan sommaren är slut.
Jag har även varit sjuk i flera veckor, men det kanske behövdes efter Rhodos resan. När jag blev frisk tog jag mig till Dalarna/rättvik, och jag är nyligen hemkommen.
Nu kommer dock ca två veckor som kommer bestå av att jag måste packa. Jag ska flytta.

Snart är sommaren slut. Då är jag tillbaka. Antingen med eller utan Max. Hoppas med! Dessutom kommer bloggen till störstadel bestå av bilder från sommaren.
Tusen tusen pussar sålänge.

/Kim

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin bild!! :D Ska vi göra ett länk byte?

2012-03-08 @ 18:37:16
URL: http://allahovarimarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0