yesterday

Annie lyckades beskriva kvällen ganska bra med sin lilla rubrik.
Efter att hon hade bloggat så somnade vi. Max somnade först, han var nog trött på vårat snack om killar hela kvällen. Mycket som händer nu. *hehehehehe*.
Klockan nio imorse så väcktes jag av Annie och maxen. Jag och M skulle fota lite. Så det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Vi hann dock bara fota i någon kvart.
Nu är jag lämnad själv. Max har åkt till jobbet och Annie har åkt hem.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Är på riktigt jävla shoppinghumör, men det funkar inte så bra tat shoppa när man bara har tvåhundra i fickan.. Så jag får se vad som händer helt enkelt. Ska nog slå en plingeling till min älskade Anso.

lite bildeR:








/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0