Torsdag.. nej onsdag

Goooooood morgon, så känner jag just nu.
I min kropp så känns ingenting, eller jo det känns alltid något men just idag så är det halvtomt. Vet inte vad det kan vara. Saknar jag något? En flickvän? En modellkarriär? Ett stort bankkonto? Japp allt det där saknar jag, men vafan det löser sig ju till slut.
Idag ska jag till skolan, om någon timma eller så sen efter det så ska jag åka och jobba och min tvilling Simon ska också med. Han ska test jobba idag, jag tror att han kommer klara det gallant. Han är ju min tvilling och den näst bäste?
Sen är det bara att skynda mig hem, för att ikväll så spelar Barcelona-Inter, det blir en tuff match för båda hållen!
Lääääängtar redan nu.


Kommentarer
Postat av: heej :)

Vart jobbar du?

2010-04-28 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0