tired

Ligger i mitt rum. I min underbart sköna säng. En säng som är alldeles för liten. Är det bara jag som har svårt att bestämma mig för om för små sängar är bra eller dåliga? Delar man den med någon man tycker om, så är det bra. För då måste man ju ligga nära varandra. Delar man med någon kompis så blir det bara jobbigt om det blir för varmt osv. Svårt att avgöra alltså. hehe. Dagens fundering typ.
Är iallafall otroligt trött. Jag och Anso tog en promenad till en liten sjö i närheten, det var mysigt. Och lerigt. Hemma så stod tacos serverat, gott som in i bängen.
Imorgon är det tisdag. Dagen börjar med pannkakor med Annie, sedan skola. Efter skolan tänkte jag ta mig till gymmet och bränna lite fett. Sedan sover jag hos min far. Får se om jag lyckas få in något annat på schemat. Finns människor som jag skulle behöva träffa osv.

Ni kanske får något mer inlägg av mig ikväll, men det återstår att se.
Annars nighty night.

Ännu en bild från helgen.

/Kim

Kommentarer
Postat av: bella

hallå där.. eran blogg är bra!! jag följer den på (bloglovin) nu.. om du tycker min blogg är bra följ gärna mig med! kram på dig :)

2010-04-27 @ 11:16:38
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0