Orkar inte ha en rubrik

Jag vaknade vid tjugo över sex.. men vänta lite nu.
Vet ni när jag skulle vaknat egentligen!? Kvart i sex.
Så jag var försenad, så jag var ful, så jag var trött, så jag var full med skägg och så att jag var trött.
Kan man vara allt det där samtidigt? Ja jag kunde det, eller rättare sagt, jag kan alltid det.
Det var bara att gå upp lite snabbt, på med raklöddret och raka mig. När man är stressad så brukar man skära sig lite, och guess what!? Det gör jag på min läpp, så det var bara att ta på en pappersbit och på med leendet.
Frukosten hann jag verkligen inte med, jag hann packa mina saker och sätta på mina kläder.
Jag fixade aldrig mitt hår utan tog en mössa för att jag egentligen skulle ha klippit mig idag, men Mika var sjuk så tar det en annan dag. ( Mika är Kims storesyster som var ihop med min storebror för två år sen )
Hon är den bästa frisören.
Sen åker jag till gymmet för att träna med min pappa, vi ska gå igenom hela min kropp, har sett fram mot det i flera veckor nu. Det ska bli riktigt kul.
Ge mig några veckor sen kanske jag är biff (?) hehe..


Såhär kan jag se ut när jag vaknar..
 
Kärlek Max Pisano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0