Nattblogg

Jag kan verkligen inte sova, har gjort allt för att somna men det fungerar inte!
Någon som är vaken som har ett bra tips på vad jag kan göra?
Just nu har jag på tok för mycket tankar som flyger runt i mitt huvud, så det stör min sömn!
Kan inte bara John Blund komma på besök och låta mig sova tills den tiden på dagen jag vaknar utan att någon väcker mig!?
Aja, ville bara berätta vilken nattugla jag är ibland.. Ska försöka sova nu! Sov sött
Med sömniga pussar och kramar från en trött Max

Kommentarer
Postat av: caroline

haha räkna. d får mig alltid att somna. eller så kan du alltid messa mig. vaen dygnet runt :)

2010-04-09 @ 00:33:55
URL: http://carolinedorynittifyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0