Mr.happy

Mr.happy måste fan vara mitt namn!
Jag går runt hela dagarna och är glad, oftastmed ett leende på läpparna. Sen kan jag bli ganska stojig ibland också, alltså sprallig och bara hoppa runt och springa runt. Överskottsenergi? Det är det nog, men jag gillar det för det få mig att vilja göra så mycket mer än jag kan göra, och jag gillar verkligen den känslan.
Den känslan har man inte varje dag, eller jo för mig är det nog så nästan varje dag iallafall.
Den känslan att man mår bra och är lycklig är så underbar. Nästan allt jag gör i mitt liv kan jag koppla till lycka, och jag tror inte att jag är ensam om det, jag tror att det finns många som kan koppla det till lycka, men man måste bara komma på det själv också.
Man måste lära sig att tänka.
Vädret har en mycket stor del i det här med att vara lycklig, jag mår bra om solen är framme. Jag mår bra om det är varmt ute, ja mår bra om asfalten är varm. Det är nästan så att jag vill gå ner och kyssa asfalten och tacka den för att den bara ligger där och är vacker.
Livet skulle vara så mycket lättare för många om de skulle tänka som mig.

  
Kärlek Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0