Melissa Horn

Hej bloggish.
Sitter hemma hos min far i Enskede. Har inte varit här på jättelänge, så det är skönt att vara tillbaka. Är dock sjukt jäkla trött.
Ligger i soffan och lyssnar på Melissa Horn. Hennes låtar är nog de bästa som finns. Alla är helt otroliga på sitt egna sätt. Har idag försökt komma fram till vilken som är min favoritlåt med henne, men det är ju så svårt eftersom att alla är så bra. Ni som inte har lyssnat på henne, sök på spotify nu och lyssna på alla låtar. Någon måste ni bara fastna för.

Några av mina favoriter är:
Vår sista dans
Lät du henne komma närmre
Som jag hade dig förut (med Lars W)
Vem lämnade vem
Hanna
Jag kan inte skilja på
Säg ingenting till mig
långa nätter
en famn för mig
Tyck synd om mig nu

Äsch, jag kommer bara rabbla upp alla hennes låtar så jag kan sluta nu. haha.
Men lyssna lyssna lyssna /Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0