Maxs svar!

Är du nöjd med ditt utseende? :)
Ja, jag är nog rätt nöjd med mitt utseende, jag kan inte säga att jag är jätte snygg men ganska snygg iallfall. Det är iallafall det jag brukar höra :)
Vad är det mellan dej och hon Johanna Kymmer? :)
Ja du den här frågan kan vara lite svår att svara på, eller egentligen inte.
Jag och Johanna träffades på Gothia Cup 2009 och jag visste redan från början att det var rätt med henne, att hon var rätt. Men tyvärr så kände inte hon likadant, men det var då.
Jag kan bara säga så här, att jag och Johanna vet vad vi båda tycker om varandra och mer kommer jag inte säga.
Har du bra kontakt med din pappa ? hur många syskon har du ? beskriv din drömtjej, har du några husdjur, vart bor du ? :)
Ja jag bor varannan vecka med mamma och pappa, jag har lika bra kontakt med de båda.
Jag har 3 riktiga storebröder, Robin, Sebastian och Simon. Sen har jag fyra "plast" syskon.
Min dröm kvinna är kvinnan i mina drömmar, mer kan jag inte säga.
Nej inga husdjur.
Jag bor i Nacka och i Haninge.
Är du oskuld?
Jag känner att ni läsare vet tillräckligt om mig just nu så jag kan svara på den här frågan. Nej jag är inte oskuld, det är nog inte många som är det i min ålder.
Du är ju mj-fan?(jag med,typ världens mest godhjärtade man o musikaliskt geni),vilken av hans album är ditt favorit album och vilken låt(om du kan välja?)
Min favorit skiva med Michael Jackson är The Essential som är alla hans bästa låtar samlande på en plats.
Hmm vad svårt att säga, men en av favoriterna är Beat It och I Just Cant Stop Loving You.
Favorit typ av musik?
Jag måste nog säga att det är Jazz musik, smooth jazz music.

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som har ett annat ursprung än du själv?tex svart,asiatisk,latino oså?skulle din familj tycka det är ok?
Ja absolut att jag skulle det, alltså jag har ingen dröm kvinna ännu så den jag faller för kommer vara min dröm kvinna. Min familj skulle gilla alla kvinnor jag skulle ta hem, och om jag någon gång skulle ta med en man hem så skulle de respektera det också.
Ditt drömyrke eller det du nu jobbar mot att bli?
Jag tror inte att man kan veta vad man ska bli redan nu, men mina drömmar är att bli en kändis journalist i New York som slutar karriären med en lång bok om mitt liv.
Om man vill bli vän med dig hur ska man då vara?
Om man vill bli vän med mig så ska man absolut vara som mig, rolig, smart, kreaktiv och väldigt allmänbildad. Om jag inte gillar den personen som jag träffar första gången så är det nog inte så stor chans att jag gillar den senare, för första intrycket är viktigt. Men alla kan ju förändras.

Hur tycker du en tjej ska klä sig? vilka plagg på en tjej tycker du om, och tycker inte om?
Jag tycker att en tjej ska vara välklädd, ha stil som jag kan vända mig om och kolla på stan, inte bara för att hon är snygg, utan för att hon har en bra stil. Men ingen av mina vänner har en lika bra stil som KIM.
Jag älskar när tjejer, eller de måste ha ett par Converse i garderoben och gärna lårhöga stövlar. De får inte ha stora tjocka sneakers, det går bort hos mig.
Hur ofta gymmar du i veckan?
Eftersom att jag tränar fotboll och inte är så bra i skolan så hinner jag bara med 3-4 gånger i veckan, men det duger perfekt!
Vad tycker du om dessie, paow, kissie och kenza?

Dessie - Dessie känner jag ganska bra som person, inte som den hon är på bloggen. Hon har en underbar personlighet men ibland kan det blir lite för mycket på bloggen, men det är ju det ni gillar? Det där provicerandet, men hon är jätte snäll faktiskt. Och jag gillar hennes blogg för att hon är så bra på att fånga sina läsare med sina provecerande texter.
Paow - Jadu vad finns det att säga om den här tjejen? För mig kan hon vara för mycket rasist ibland, visst är hon en skön tjej och så, men hon kan överdriva med allt hat mot utlänningar ibland. Och det har blivit så mycket på senaste. Men annars gillar jag hennes blogg, för att jag gillar att läsa om hennes liv som jag gillar att läsa om alla andras liv.
Kissie - Den här tjejen är bara för mycket, eller bara för mycket för mig. Visst skriver hon bra och så, men eftersom att jag inte känner henne så måste jag döma henne efter hennes blogg.
Kenza - Oj den här tjejen är en av de sötaste jag någonsin sett i mitt liv, hon är en underbart rolig tjej om man läser hennes blogg. För att jag känner inte henne, men på hennes blogg så finns det alltid något roligt att läsa om, och kolla på. Hon är mitt ögongodis på datan.
Jag gillar hennes stil väldigt mycket också.

Gillar du stephanie mer än en vänn? :P ni passar faktiskt skit bra ihop (a)
Nej jag gillar inte Stephanie mer än vän, eller om vi nu är vänner vet jag inte. Men nej det är ingenting mellan oss.
Vad gillar du för tjejer och hur tycker du att en tjej ska va?
Jag har inte så mycket att säga om det här, men jag vill ha en tjej som är lik mig och som har stil.
Sen ska hon ha en bra personlighet också.
Kommer du vara med och tävla på "goddes of glamour" tävlingen? din halv bror luciano ska det :)
Ja det kommer jag antagligen att vara, svårt att säga just nu men det är väldigt många som tjatar på mig om det här så det kommer nog bli av. Jag och Kim håller på att diskutera det här mellan varandra så vi kan bestämma oss, men det är långt kvar och det är många outfits att klä mig.
Vad är det läskigaste du vart med om? sry kom inte på något bättre :P
Jag tycker att den här var faktiskt en ganska bra fråga, inte så vanlig.
Men det måste vara när jag var och såg "Paranormal activity" på bio med massa vänner när jag skulle gå hem genom skogen helt ensam klockan tre på natten efter. Då sprang jag en del om man säger så!
Alla som har sätt den måste förstå mig.
1. Skulle du kunna va tsm me nån som är yngre?
Nej absolut inte i den här åldern, för jag tycker att det inte är min grej! Men när jag blir äldre så kommer det nog fungera.
2. Gillar du brunetter före blondiner
Det är verkligen jätte svårt att svara på, för att jag gillar blonda kvinnor mycket. Men det är nog lika.
3. Gillar du italienskor före svenskor
Eftersom att jag vill att mina barn ska vara så italienska som möjligt så just nu gillar jag nog italienskor mer än svenskor. Men det är svårt att se i framtiden, för att jag blir kär i den jag blir kär i, så är det.
5. Har du gillat nån yngre i smyg nån gång eller gör du det nu? :P
Njaa gillat och gillat, men det finns många som jag tycker är söta som är ett år yngre, inget år yngre! Men jag brukar vara ganska bra på att se om yngre tjejer kommer bli söta när de blir äldre.
6. Vill du lära känna nån, som du vet nu, bättre?
Ja absolut vill jag det, det finns många som jag skulle vilja lära känna bättre! Men det finns en som jag speciellt skulle vilja känna bättre!
Kärlek Max

Kommentarer
Postat av: Anonym

max du är så jävla cool jag önskar att fler killar var som du ! jagsäger det igen, faaasen vad jag diggar dig :D att folk vändeer sig efter dig på gatan är bara fakta:D

2010-04-09 @ 00:17:34
Postat av: caroline

va fan va jag blev rörd:')

omg va jag älskar vad du skriver för underbara saker.

din blogg är den ända jag följer typ och det här inlägget. jag fick reda på så mycket nytt och annat jag redan vetat.

du berör mig med din vänskap :)

tack för att du och din blogg finns.

2010-04-09 @ 00:32:24
URL: http://carolinedorynittifyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur menar du yngre? fem år eller 1 år eller hur egentligen?

2010-04-09 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0