liar

Jag skulle ljuga om jag sa att jag är en bra bloggerska. Det skulle vara den största lögnen som hittils skrivits i denna söta blogg.
Jag suger på att uppdatera. Men allt handlar egentligen om att jag inte har några bilder att visa er eftersom att jag inte har någon kamera, och jag har inte heller något roligt att skriva. Så det suger ju. Men men.
Party i söndags, lugnt i måndags, party igår. Alla dagar var trevliga. Igår var dock lite omtumlande, men det behövdes.
Ska snart åka in till stan och fika, vet egentligen inte om jag vill, men gör det ändå.

Bilder från igår, kommer komma. Så håll ut :)

Sålänge får ni den här bilden från typ i somras. /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0