Last night in Stockholm Stadshus.

Jag har nog inte skrattat så där mycket som jag gjorde igår, helt otroligt mycket vad jag skrattade.
Jag brukar ofta vara en människa som bara går in med positiva tankar, och då blir det oftast så mycket roligare än annars.
Sist jag skrattade så där mycket var nog för två veckor sen, men det var för roligt för att ens ta upp här i bloggen en sådan varm och solig dag. För att det var mycket sorg men jag blev lättad i hjärtat och det gjorde så att jag kunde skratta ut så där mycket jag kan göra dag in och dag ut och bara njuta.

Men iallafall, dagen började med att jag och Simon samt Bajram åkte in till stadshuset och där mötte vi upp massa vänner som vi inte träffar så ofta och dansade för fullt med dom.
Jag såg inget fel att dansa bugg med mina kill vänner, så det blev fullt med dans med dom också.
Visst gav vissa mig blickar men jag är säker på min sexulatiet så jag dansade på för fullt med killar som tjejer.
Men visst blev det bättre av att dansa med tjejerna, för då kunde man dansa seriöst och det ville jag göravid vissa stunder för att lära mig så mycket. Men när jag valde att dansa med killarna var det för att jag ville släppa loss och hoppa runt och tänka " I DONT GIVE A FUCK" om livet vid den stunden, det var bara att köra haha!
Jag träffade en speciell vän igår som jag har känt att jag har kunnat prata med om nästan allt, men det är synd att vi inte pratar så ofta, Jasmine Gustavsson heter hon.
Sen om vi ska nämna en tjej som verkligen tog ner mig på jorden igår när jag dansade var Josefine Lövhammar, jag kan säga såhär, hon kände verkligen inte för att dansa galet, hon var mer lugn. Men det funkade också.
Det kändes som att hon och jag skulle vunnit tävlingen, men icke sa nicke! Life's hard!

Eftersom att jag adrig har en kamra med mig så har jag varken gårdagens outfit eller några bilder alls för den delen från igår, men här kommer det upp en bild på mig, Bajram och Simon.
 
 
Kärlek Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0