Kvällen

Hej igen!
Vad ska ni ha för er ikväll? Någonting speciellt? Kanske bara vara med flickvännen eller ska ni gå ut och göra stan osäker?
Ja du vad tror ni att jag ska göra, jag ska ut och göra stan.. nejnej backa lite nu! Jag ska till en kompis som bor i Hammarby Sjöstad och göra det osäkert, inget stan för mig inte!
Den här festen har jag väll väntat på ett tag så det ska bli ganska kul hoppas jag, men man vet aldrig!
Angående outfiten så blev det ganska jämt mellan 2:an och 3:an, tack för alla kommentarerna, det uppskattas!
Men jag går ju på vad jag vill, men i kväll blir det 3:an med kostymen och t-shirten, men det blir lite ändringar i den outfiten..
Svaret får ni se snart, inte ännu :)
Om ni kollar in bloggen om några timmar så ska ni få se vad lilla jag har kommit på, det kommer bli snyggt och ganska fest ändå, hade inte tänkt satsa på det men vafan det är bara att köra!
Ännu ett tack för kommentarerna om outfiten!

Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0