Kommentar till Max och Kim!

          Malin om Ännu ett måste!:
Hej hej! Tycker ni är grymma båda två och jag har nu ett litet önskemål till er! Jag tycker det är jättesvårt att veta vad jag ska och vill ha på mig osv, tar mest på mig det jag har lust eftersom att ja, jag är usel på detta med mode! Blev lite krångligt där men hoppas du förstod mitt problem haha :) I varje fall... i något inlägg längre så tror jag att både du och Kim, i varje fall Kim, skrev något om "detta har man bara inte på sig!"... det var något med tights och tight linne eller något. Jag vill iaf att ni ska skriva listor på mer grejer ni tycker att tjejer ska ha i garderoben och vad som verkligen inte funkar som ni har sett folk använda i dagens samhälle! Vet inte om ni har lust till det, men i varje fall Jag skulle tycka att det var kul :)
Mvh Malin

 
Hej på dig Malin, ja absolut kan vi göra det! Men då skulle jag föredra att göra det tillsammans med min gode vän Kim som fortfarande är sjuk! Så när hon blir frisk så lovar jag att vi ska göra det.
Kom gärna med mer tips om vad jag och Kim kan skriva i bloggen.

Kärlek Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0