Kommentar - outfit

          Victor J om Sometimes I feel like a rockstar!:

Tjena! Max, jag gillar din klädstil skarpt! kan du inte börja lägga upp dagen outfit lite oftare?
Mhv.

 
Tjena Victor! För det första tack för att du berömmer min stil, jag gör ju alltid mitt bästa.
 Jag känner inte att jag kan vara tillräckligt "snygg" på dagarna om jag inte klär upp mig på mitt sätt, det blir inte alltid bäst, men iallfall i närheten!
 Men saken är den att jag inte har en kamra.. Och då måste jag använda min mobil, och den suger! Men jag kan försöka lägga in lite mer outfits för din skull, och de andra som undrar efter det mer! Inga problem :)

Kärlek Max


Kommentarer
Postat av: Victor

Okej. Jag förstår dig! låter grymt, tackar :)

Mvh

2010-04-15 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0