Kommentar om, jag vill bli..

Anonym om Jag vill bli..:
haha porrstjärna? ligga med nya kvinnor varje dag? och endå så vill du hjälpa behövande barn.. lite weird faktiskt
Jag undrar verkligen om den här personen som skrev det här lästa igenom texten?
Om du förstår sammanhanget så finns det så mycket jag vill göra, och det är inte om jag gör det.
Det är vägen dit som är meningen, inte något mer?
Jag menar allt men ändå ingenting, det är det som är det roliga.
Jag kan inte förstå hur denna person kan skriva "lite weird faktiskt" när den inte vet om någonting egentligen.
Jag vill göra så mycket men vad är det jag kan göra?
Svara på det du.
Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry om du tog illa upp det var inte meningen..

2010-04-21 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0