KLART!

Så här ser det då ut efter jag har testat hit och dit, fram och tillbaka, av och på! Minst 100 gånger har jag testat så att alla de kläderna som jag inte ens visste att jag hade passade på min kropp. Visst passade inte alla, men vafan då får man vara kreaktiv och göra roliga saker med dom, tillexempel som när jag klippte sönder min jeans och gör de till shorts!
Sen testade jag en och en annan skjorta också oc de som inte passade lät jag bara vara öppna med uppvikta armar, så kan man gå med ett linne under i sommar, smart? Jag skulle nog kalla mig själv smart kreaktiv och besatt.
Besatt kallar jag mig själv för att jag kan knappt slänga mina kläder nu för tiden..
Men det blev ändå lite slängt ändå, och det slänger jag inte! Det skickar jag till fattiga barn i Afrika.
Varför ska jag ha kvar kläder som jag inte tycker om när barn i min ålder och yngre kan bli lyckliga bara de får dom. Kolla på mig liksom, jag var super duper lycklig när jag såg alla kläder i min garderob, men vissa behövdes slängas, och då var det bara att slänga dom. En bit av mitt hjärta försvinner för varje plagg men den biten kommer till någon annan som behöver det bättre än mig.
Och så två timmar senare ser det ut så här..


Vem sa att det var omöjligt att kunna få in allt i den här garderoben och sen en till!?


Våren är här, då plockas allt med jeans överdelar fram.


Fin skjortorna får ligga nere i tvätten, bara för att!


Där försvinner en del av mitt hjärta, men det kommer till de som behöver de mycket mer!

Kärlek Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0