Kims svar

Är du och max tillsammans ? :)

Jadu, den karamellen får ni nog suga på lite längre ;)

är du religiös?
Jag är döpt och så. Men är i så religös att jag går till kyrkan osv. Så nej.

gillar du någon just nu eller är du ihop med nån?
Se bilden lite högre upp, vad tror ni? Är vi tillsammans?

vad tycker du om dessie, paow, kissie och kenza?
Dessie
: På sin blogg framstår Dessie som den mer "omogna" bloggerskan, provocerar mycket och så. Men hon är gullig som person i verkligheten tycker jag!
Paow: Tvärtom här, hon framstår som den kanske mer mogna, om man jämför med Dessie och Kissie. Men om hon är det i verkligheten vet jag inte. Har bara stött på henne på en fest för längesen och det var väl inget att hurra för. Max känner ju dock henne och tycker hon är jättesnäll som person, så det är hon väl :)
Kissie: Alexandra är väl den som provocerar allra mest och jag känner att det är dags för henne att växa upp nu. Däremot så har jag aldrig träffat henne i verkligheten, så jag har ingen aning om hur hon är som person.
Kenza: Tycker om hennes blogg jättemycket. Hon verkar vara den som är mest jordnära av dessa bloggerskor. Hon verkar dessutom vara en jävligt galen person, och det är jag också så därför tycker jag väl om henne lite extra. Dessutom så är hon sjukt snygg och har fina kläder. Me like.

vad gillar du för killar?skulle du kunna tänka dig att va tillsammans med en kille från vilket land som helst?svart,asiat,latino,nordisk(aa du fattar)?
(kopierade svaret från vår förra frågestund)
Stil är så jävla viktigt så det finns inte. Jag är tyvärr superkräsen. Kläderna ska vara snygga. Oftast lite mer mörkhåriga killar med markerat ansikte. Kindeben, käke och sådant är det snyggaste som finns. Vackra ögon, färg spelar inte så stor roll. Chuck Bass är väl lite av en drömkille.

Killarna ska även vara väldigt jordnära, sköta sig och så. Att han är trevlig mot mina föräldrar är sjuuuukt viktigt. För min mor är väldigt kräsen också om vad jag träffar för killar. haha. En kille som gillar att hitta på saker också, inte bara vara hemma och kolla på film varje gång man ses. Hur tråkigt är inte det?

Självklart kan jag tänka mig en kille från ett annat land. Får han mig att falla så spelar det nog inte så stor roll vart han är ifrån.
är det någon kläd stil på killar du tycke rär ful?
är det nån klädstil på tjejer som du tycker är ful eller nåt som du inte tyckt borde ha blivit populärt att ha på sig?
OHJA. Hatar moppepojk stilen, alltså fula t-shirts, hoodies, stora gympaskor och sånt skit. Sen är det inte heller så snyggt med hiphop stilen, och då menar jag den grövre hiphop stilen. Alltså allllldeles för stora t-shirts och byxor osv. Vita jeans på killar går också fet bort.
Hmm på tjejer så finns det många fula stilar. Alla fjortis klänningar från Gina T bland annat, som ser ut att vara köpt på ett torgstånd där de säljer kläder. Jättesvårt att förklara vilka jag menar, för Gina har även en del söta klänningar/toppar, men ibland hittar man saker där inne  som man bara inte förstår sig på.
Men det allra allra fulaste är nog när tjejer har ett tight linne, leggings, och bara en hoodietjocktröja över. HERREGUD säger jag bara, det borde vara olagligt :)

vad vill du bli?du har jättefina ansiktsdrag förresten,skulle kunna bli ansiktsmodell:)
Min största dröm är att bli modell. Har drömt om det så länge jag kan minnas. När jag var liten så brukade jag gå i korridoren hemma och leka att det var en catwalk. Är dock för kort just nu, och hoppas på att jag kommer växa mer. Annars vill jag bli stylist eller kanske festfixare. Något socialt iallafall.
Tack så mycket :D

favoritartist/artister?
Melissa horn, Beyonce, Chris Brown, lady gaga, Black eyed peace, Abba, Mj. Alltså jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst för jag älskar musik och nästan alla artister har något bra att erbjuda. Dock tycker jag inte om Skrikiga rocklåtar och sådant.

är dina läppar äkta eller har du någon slags påfyllning? de är jättesnygga, mycket finare än kissies :)
100% äkta är dom. Vet dock inte hur jag kan ha fått så stora läppar eftersom jag är den ända i familjen som har riktigt stora.
Tack så mycket :)

Är du oskuld?
För privat. Tyvärr.

Hur lång är du, vad väger du och har du gjort modelljobb? Övertygad om att jag sett dig i någon tidning ;) Har inte hängt med i bloggen sålänge så ha överssende! Kram
Jag har inte mätt mig på att tag, men 1.70 är jag iallafall, kanske mer, men mindre tror jag nog inte. Vikten har jag faktiskt ingen aning om, runt 55 kanske?
Nej jag har inte gjort några riktiga jobb, förutom när jag var runt 8 år och gick en modevisning för Lindex. Har även fotats för att bygga upp en såkallad modellportfolio hos en fotograf som heter Samuel fernström. Så mig har du nog inte sett i en tidnig, men jag tar det som en komplimang :) Kram.

Hur många syskon har du ? har du några husdjur ? vem är din "Bästa" vän ? vart bor du ? vem bor du med ? vilket land kommer du ifrån ? Beskriv dig själv med 3 ord :)
Kram
Jag har två syskon, systrar. Mika och Olivia. Husdjur har jag också, två hundar och en katt. Max och Ann-sofie är de absolut närmsta vännerna jag har. Jag bor hemma, mest hos min mamma pga att jag bråkar med min pappa en del, tråkigt men sant. Är tråkigt nog helsvensk, hade gärna haft lite latina blod i mig. 3 ord, energisk, snäll, omtänksam.
Kram

Är du nöjd me ditt utseende? :)

Till och från. Ibland har jag riktigt jävla fuldagar då jag knappt vill gå utanför dörren. Men ibland känner jag mig jättesnygg och vill bara att alla ska se mig. haha.
Har dock problem med min hy lite till och från, så det är väl det som jag är mest missnöjd med. Den senaste veckan har varit hemskt, men det börjar bli bättre, så det är superskönt :)

Tack för alla frågor söton.
Kyyysss /Kim

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaan vad du är snygg!!!!!!!!!!! :O

2010-04-10 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0