Just den här dagen, just den här kvällen..

Jag trodde att jag hade allt jag ville den här kvällen, men ta mig fan har jag inte det!
Det hela börjar med att jag kliver ut ur duschen och har rakat mig och känner mig lite smått glad att jag har lite hår runt muschen och så, men sen när jag öppnar dörren så står min tvilling utanför med en outfit som jag aldrig ens hade tänkt på, nästan så jag gick tårar i mina ögon!
Så jag sprang till garderoben helt naken igenom hela huset och rev ut den efter jag fixat den så fin idag!
Jag säger bara så här gott folk, när en Italienare inte vet något och är sur så ska man nog inte stoppa dom!
Jag testade allt men inget var som jag ville så nu vill jag knappt gå ut! Och inte att tala om mitt hår, FAN att allt ska hända nu.. Jag som hade allt fixat.
Så nu blir det bara en vanlig outfit som jag skulle kunna ha varje dag bara för att jag är utan tankar nu, och jag är inte en kreaktör nu heller!
Men jag tror att jag har hittat något nu, är inte säker ska springa till garderoben för att kolla en sista gång.
Men nu just ikväll gott folk kommer jag vara dåligt kläd, jag brukar alltid vara bra klädd enligt mig, men icke sa nicke idag!
Vill bara gråta och lägga mig i mammas famn..

Från en ledsen och frusterad Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0