Hundvakt

Tjatjatja.
Hade en toppenkväll igår. Ringde i sista sekund Annie och bad henne hänga med på en svängom inne i stan. Så jag mötte först upp Lisa, Cass och Josefin(tre tjejer i min klass) på café 60. Därefter åkte vi till gamla stan där vi mötte Annie. Det var alltså fest i gamla stan. Träffade Micca och andra goa och glada människor. Det var trevligt. Förutom att jag ramlade ner för en trappa i mina skor.
Senare åkte jag, Annie och Cassandra till mc donalds vid medborgarplatsen och käkade lite. Våra planer var egentligen att sedan åka hem, men vi åkte till några andra istället. påvägen dit så var det dags att ramla igen, denna gången föll jag pladask ner på mina knän vilket resulterade i att jag skrapade upp hela knät och mina strumpbyxor var inte direkt hela efteråt. Efter någon timma så åkte vi hem. När jag och Annie gick från tunnelbanan så ramlade jag en tredja gång. Jag bara stupade rakt framåt. haha. Mina skor är helt enkelt livsfarliga. Fyfan.

Nu är jag och Annie hemma hos min mamma och vi ska vara hundvakter ikväll. Max kommer även hit lite senare. Annie ligger just nu och sover medans jag kollar på Hannah Montana filmen :D
Ska fortsätta kolla nu.
Bilder kommer komma från kvällen!

Yesterday

/Kim

Kommentarer
Postat av: alice

Hej! Du är bara för söt! Men har du gjort botox i dina läppar??

2010-04-24 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0