Hola at ya

Efter Gossip girl så tog jag med en av mina hundar och mötte Anso. Vi tog en lång promenad. Pratade som två gamar, skrattade och hade det trevligt. Det behövdes verkligen kan jag säga. Därefter tvingade jag henne med hem till mig för att hinna se lite av ballar av stål. Myspys.
Ska gå på bio med henne någon dag i veckan också har vi bestämt. Älskar att gå på bio, så jäkla mysigt.
Anso gick hem någon gång runt halv 11. Jag hoppade då in i duschen, och nu ligger jag här i min sköna säng och ska nog snart sova. Är riktigt trött.
Men vi hörs imorgon!

Bilder från fredags:





Från prommisen:



Hunden på bilderna heter Zingo och är förövrigt sjuuukt gammal. Tror han är 12-13 år och denna ras brukar bara bli runt sju. Min älskling är han. Världens finaste och goaste hund. Leker med pinnar gör han dessutom fortfarande. Han gick och släpade på en jävla pinne hela promenaden..

Godnatt. /Kim

Kommentarer
Postat av: amanda

Filtarna på baresso är inte gratis!

2010-04-26 @ 16:19:03
Postat av: Anonym

vad fin du är kim!jättefina drag oså

2010-04-26 @ 17:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0