Hay, det var ett tag sen..

Ännu ett lååååååååååååångt förlåt för den jätte dåliga uppdateringen de senaste dagarna, eller rättare sagt, jag har inte skrivit något på cirka tre dagar. Jag förstår er som läser den här bloggen som blir lite sura för att jag inte uppdaterar och Kim kan vi inte skylla på för att hon är sjuk, inte vanligt sjuk utan problem med blodtrycket och så, så henne kan ingen klaga på! Men klaga på mig tycker jag!

Jag har precis fixat mitt hår för att nu ska jag iväg och bli vuxen! Vad kan DET vara?
Jo nu ska jag gå och skaffa mig ett ID kort och ett bankomat kort, jag har nästan alltid gillat att gå runt med rena cash, men nu på senaste har jag förståt att det nog är bäst om jag lägger in det på mitt kort. Jag vet inte varför jag tycker så men det ska bli så, punkt slut.
Sen måste jag också gå och fota mig till fotbollsleget, det måste ju också in! Fan vad jobbigt, för jag vet ju inte hur länge till jag ska spela fotboll. Men vafan, det skadar väll inte med ett till ID kort, wiie vad jag känner mig stor just nu. Vuxen nästa?

 
P.S då är det inte direkt något sådant jag ska få, men bara känslan!
Kärlek Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0