Hair show

Godmorgon. Eller knappt morgon längre, slutar om nåon timma :) Känns riktigt bra att vara tillbaka bland alla människor igen efter att ha varit sjuk så länge. Kul att få sminka, och klä på mig kläder dessutom.
Hade sett fram emot att åka hem efter skolan, men min syster ringde precis och bad mig vara modell i hennes skola. Hon ska tydligen göra någon somrig frisyr på mig, sminka mig och så ska jag få ta på mig något somrigt. Borde vara taggad, men jag är riktigt jävla otaggad till det. Ställer dock upp för min syster eftersom att det går på hennes betyg och den andra modellen hade hoppat av.
Hinner åka in till stan en sväng också med Cassandra, ska leta efter en foundation.


/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0