God tråkiga..

Orkar knappt skriva morgon, för det första är jag skit trött sen för det andra så ska det snö idag. Regna ska det också göra, faaaaaaaaaan! Jag som hade börjat få lite vår känslor i mig. Nu återkommer ju snön, skit ledsen..
Aja vi struntar i det ett tag!
Hoppas att ni mår bra, för jag mår bra iallfall. Alla kan ju vara lite trötta!
Igår kväll så var jag bara sur och ledsen! Jag hejar inte på Barcelona eller något sånt, men världens bästa går där. ZLATAN IBRAHIMOVIC blev utbytt efter en timmas spel.
Pep Guardiola måste vara dum i huvudet, men byter inte bara ut Zlatan sådär..
Så jag hade verkligen ingen lust att blogga efter matchen, kände att jag inte hade kraften för det, och då kan det bli lite svårt, right?


Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0