God morgon!

God morgon bloggen!
Igår kväll blev en misslyckad och då menar jag verkligen en misslyckad kväll!
Först åkte vi in till Söder där det tydligen skulle vara "värsta" festen, så vi åkte in dit och vad kom vi till? Jo vi kom till en fest där det bara var 95:or så den sket vi fullständigt i! Jag orkar inte gå på någon fest där det bara är 95:or, visst dom kanske är jätte snälla, men det är inte direkt min grej.
Sen gick vi vidare till en annan, men gissa vad som hände. Han killen vi skulle till drev om att vi skulle komma så vi blev sura och satt oss på nästa pendel hem mot Haninge. När vi väl var i Haninge så skulle vi till en fest i Brandbergen men det var fan ett barnkalas! SÅ MIN KVÄLL SÖG BALLE igår, om man säger så.
Sen kom jag hem och somnade.

Idag ska jag iväg och kolla in när några vänner till mig har match, de har premiär mot Degerfors på Kanalplan.
Vi hörs sen! / Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0