Gårdagen hemma hos Marika

Det började med att vi kom dit med Oscar, Alex och massa andra.
Det var hur fint som helst där Marika bodde för att det ligger vid Hammarby Sjöstad exakt vid vattnet, det var fint tills vi kom in..
Så fort vi kom in så svimmade jag nästan pågrund av hur super duper fint det var där inne, när Cribs kan jag lova er! Mina ögon vandrade runt som ett litet barn i en godis affär, kände mig kär, kände mig sur och kände mig avundsjuk.. Sur för att jag inte bodde där! Avundsjuk för att Marika bodde där, och för att hon var kvällens "centrum" den kvällen. Fan Marika du borde gjort mig till KUNG.
Nej men nu tillbaka till verkligheten, när vi kom in så kom det fram massa snygga kvinnor och slängde sig över mig, men sluta dröm nu vafan MAX..
Tillbaka till verkligheten del två.
När vi kom in så fick jag höra att L****** låg och spydde på övervåningen och var helt däckad, så jag kände att jag skulle ta lite ansvar så jag gick upp, och vad tror ni inte att han gjorde när jag kom in!? Han spydde ner hela sängen och en del av min arm, uuuuh!
Men så snäll som jag är så hjälpte jag honom till toaletten och där han spydde ner hela badrummet, men överallt förutom i toaletten, Vafan L******!
Sen så la vi honom i badkaret och fick en ide för att han hade spytt över hela sig själv, så vi satte på kranen med vatten och sprutade ner hela honom, men dock så tog vi ut mobilen och så innan!
Sen tvålade vi in honom (Med alla kläder på) och sen kastade vi badsalt på honom så han skulle vakna, men det gjorde han inte.
Så vi fick köra med de hårda reglerna, vi satt på IS kallt vatten och sprutade det på honom, då vaknade han lite iallafall.
Sen så lyckades vi till slut få hans mamma att hämta honom.
Då var det dags att gå in och festa gärnet!
Jag började med att ställa mig på bordet och bara köra, köra köra köra tills jag mådde dåligt och ville ta lite frisk luft.
Sen var det dags igen, och sen samma visa några hundra gånger.
Noah och jag var nog de vildaste på festen, motta av dans fanns inte för oss.
Det finns nog inte så mycket mer att säga om den här kvällen, den var underbar inte så mycket mer!
Dock har jag inte fått in några bilder, så de kommer när de kommer!
Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0