förlåt

Jag är så fyhelvettes jävla trött så jag bara vill dö. Har en massa plugg som jag ännu inte har tagit tag i.
Har gjort annat onödigt istället som tänkt ut maskeradkläder tills lördag. Kommer vara tuff. Folk kommer bli rädda. Kan säga att mitt gamla löshår kommer komma til användning och en lång härlig fläta kommer få finnas på mitt huvud. Stora läppar kanske gör mig ännu likare. Mer får ni inte veta:)

Ska försöka skriva en romananalys nu. Vi höres.
Och förlåt!

Såhär otroligt sääääääxi är jag just nu.


Såhär otroligt säääxi var jag tidigare idag

Njut nu, fulare kommer ni aldrig få se mig. Det är bara mina närmsta som får se de allra värsta grimaserna.
ciao. /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0