feeling bettah

Tjollahopp i världens galopp. Eller inte?
Hej söta läsare till denn söta blogg. Jag mår mycket bättre. Äntligen. Kan dock inte kalla mig riktigt frisk eftersom att jag fortfarande mår illa helatiden. Var inte i skolan idag, men jag satsar på att vara där imorgon. Ser fram emot att träffa alla människor, men jag ser inte fram emot allt som jag har missat. Det rent ut sagt suger.

Vid 11 tiden imorse så gick jag ut och satte mig på altanen med ett glas cola och en bok. Riktigt mysigt. Fan vad varmt det har blivit under tiden jag har varit sjuk. Nu bara längtar jag efter att få komma in till stan och mysa vid vattnet eller på någon uteservering. Något av det bästa som finns.

Efter att ha varit sjuk i drygt 1 vecka så ser jag lite ut som ett troll/grottmänniska. Love it.

/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0