Den här dagen

Det finne mycket att säga om den här dagen.
Den började bra med att jag gick upp och rakade mig för jag kände att det här skulle bli en bra dag, men icke sa nicke.
Eller jo, ett tag. Men ni vet vad dom säger, när man ligger på topp, kan det bara gå nerför.
Aja, jag gick till skolan och det var tråkigt som vanligt, men jag var där på lektionerna men snappade inte upp så mycket för att mitt huvud var för segt. Menmen såna dagar får man ha :)
Sen åkte jag med min tvilling och Bajram samt Peter in till t-centralen för att möta upp Stephanie och gänget, det var ett tag sen så det var väldigt kul! När jag menar ett tag sen så menar jag hela gänget. Jag har saknat dom!
Vi satt bara på en brygga och tog det lugnt och dunkade hög musik, mest RNB för att Peter fick bestämma hela tiden, menmen..
Sen möte jag upp min pappa med några vänner innan jag skulle på öppet hus på Jensen Södra.
Efter det så var det bara att rusa till träningen, men den sög så min kväll förstördes!

 Lite bilder från idag.
















Kärlek Max Pisano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0