Den här dagen från min sida

God kväll, eller snarare god natt kanske?
Den här dagen har varit så mycket bättre än nästan alla andra dagar den här veckan, men juste glömde att det är måndag, men om man säger ifrån förra veckan.
Jag hade väldigt mycket att tänka på just de dagarna, och det kan nog alla räkna ut om det var om. Jag orkar bara inte ta det just nu för att jag vill inte tänka på det nu igen.
Aja strunt i det nu för att idag har varit en sådan där bra och härlig dag!
Det började med att jag vaknade och bara låg kvar och kollade film, sen slappa jag ännu mer men till slut bestämde jag mig för att pallra mig till Mahmouds match på kanalplan, och gissa vad som hände!? HAN GJORDE HATTTTTTTTRICK, alla mål var till mig så klart, vem annars liksom?
Sen bestämde vi oss för att gå och ta en fika, ovanligt? Det kan diskuteras, hehe!
Nej men det var jätte trevligt, vi var vårat gamla vanliga gäng och dagens samtalsämne var om killar, eftersom att det alltid är mer tjejer än killar så blir det så. Men vad ska man göra? Är bara glad att jag kan vara där och hjälpa till med alla frågor, expert javisst!

Och nu ligger jag i min säng och ska blogga lite till, känner mig inte allt för trött!
Juste eftersom att jag inte har någon kamra, kanske dags att skaffa en? Så har Stephanie alla bilder, men dom kommer upp imorgon, och det gör antagligen bilderna ifrån min farmors 90 års kalas också.
Här kommer en bild ifrån lördags på mig och Stephanie.

Kärlek Max

Kommentarer
Postat av: hej

så jävla söta ihop varför blir ni inte tillsammans

2010-04-07 @ 02:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0