Darker

fyfan vilken bizzy day. Efter skolan, var det snabbt in till stan, köpa lite smått. Foundation, nagellack och nagelsax. Därefter till min systers skola. Jag som egentligen bara skulle ha en snygg uppsättning färgade även håret. Min färg hade gått ut och såg ofräsch ut så jag bestämde mig för att bli mörkar igen. And i totally love it. Eftersom att mitt hår är väldigt slitet så ser det mycket fräschare ut när det är mörkt. Så nu är det mörk mörk brunt.
Därefter var det ju visning, den gick riktigt bra. Har dock inga bilder, men det finns en bild långt ner på Ellinorak's blogginlägg om visningen. Ingen bild att ropa hurra för menmen.
Efter visningen gick vi och köpte sushi, åkte sedan hem och njöt av maten. Jag älskar Sushi.
För ett par timmar sen fick jag dock en elektrisk stöt av ett elutag här hemma, fyfan vad jag skrek. Sjukt jävla läskigt ska jag tala om för er.

Dags för att ta mig till sängs nu. Har sovit så jävla kasst de senaste nätterna tyvärr.

Lite sugiga cambilder på min nya hårfärg:
Jag är förövrigt väldigt väldigt väldigt osminkad och trött.




/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0